Sunday, June 24, 2012

Mencari Ibu Kandung yang Terpisah



Salam n hye u oals... cete kali bukan pasal aku tp pasal bakal suami ak.. 
Sebagaimana yang korg semua tahu aku dgn dia akan kawen ujung tahun ni. So lagi best kalau kenduri kteorg tu MAK dia ada... Dia dh lm terpisah dgn MAK dia sejak baby lagi.. Korg bayangkan la lm kan.. Kalau aku nk pisah ngn mak aku tok balik KL ni p0n dh sedih bagai ini kan plak dia yg sejak kecik xpenah jmpa..tp diorg pnah la jmpa skali dlu lps tu ada mslh ckit trpisah blik..then skrg ni aku nk tolong dia cari MAK bakal suami aku merangkap bakal MAK MERTUA ak juga..

Kalau la korang ada kenal sapa2 yang nama FAIZAH BINTI SAAD, asal BAGAN DATOH PERAK... umo ak xpasti tp dalam 50an la.. Dulu dia pnh duduk at Subang skrg ni xth at mn...tlg la bg info at email aku ni lza_iza@yahoo.com ... Aku sebenarnya xth nk cr at mn..Jadi aku sj post at blog ak ni mn th kot2 tetiba leh dpt info ke kan... Kalau la anak2 Pn Faizah binti Saad ada baca tlg la ks th yer...

Harap sangat2 Mohd Faisal bin Mohd Salih dapat jumpa ibu kandung dia balik iaitu Faizah binti saad.. Aminnnn....




No comments:

Post a Comment